7 вересня Тема: «Наукова комунікація в цифрову епоху». Опрацьовуємо тести Тези: Початок навчального року, а у нас не припиняє роботу безкоштовний, відкритий он-лайн курс «Наукова комунікація в цифрову епоху», який розпочався у березні 2020. https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:UKMA+SCDA101+2020_T1/about Курс складається 13 тижнів, 3 кредитів, 11 модулів для перевірки засвоєних знань, з можливістю, за умови успішного складання тестів, отримати сертифікат слухача. Чимало запитань виникають при виконанні завдань 3, 4, 7 та 9 тижня. Повторимо визначення та розрахунки показників: h-index, impact factor, класичний та 5 річний, індекс оперативності. Знайдемо кількість видань певної країни в певному році, що мали impact factor і яким він був, для обраних категорій знань визначимо кількість видань з impact factor. Порахуємо кількість статей певної групи науковців або установи за певний проміжок часу, що проіндексовані у Web of Science Core Collection. Розберемо помилки яких припускаються при пошуку та аналізу інформації у Web of Science Core Collection та додаткових базах на платформі. Визначимо як знайти для заданої теми найцитованіші роботи, установи, що виконали більше робіт, видання, що друкують певною мовою. Поговоримо про видання певної галузі знань, перевіримо індексацію, які формати видань є та як не витрачати багато часу не оформлення публікації. повторимо про doi та ISSN. Відповіді на запитання, що буде поставлено в реєстраційних анкетах. Реєстрація: 10:15 – 11:15 - https://bit.ly/2PPSTL7 16:15 – 17:15 - https://bit.ly/2DIbgi5
8 вересня Тема: Відбір видань до Web of Science Core Collection: критерії якості, процедура оцінювання Тези: Функції журналу. Роль, права та обов’язки, авторі, рецензентів, членів редколегії. Як знаходити рецензентів і хто має бути в редколегії. Технічні, наукові критерії якості та обов’язкові елементи наукових видань: сайт, ISSN, doi. Як визначити скільки цитувань має моє видання, якщо воно не індексується у Web of Science Core Collection. На які видання слід рівнятися, що можна запозичити для розвитку власного. Процедура подачі видання до Web of Science Core Collection критерії за якими проходить відбір. Відповіді на запитання, що буде поставлено в реєстраційних анкетах. Реєстрація: 10:15 – 11:15 - https://bit.ly/2F8yZc3 16:15 – 17:15 - https://bit.ly/3fJ1w4i
9 вересня Тема: Web of Science Core Collection для наукової роботи Тези: Реєстрація на платформі. Можливості кабінету користувача. Продовження роумінгового доступу. Характеристики бази Web of Science Core Collection. Алгоритм пошуку та аналіз літератури у Web of Science Core Collection: оператори пощуку, символи скорочення та заміни. Отримані результати: кількість, типи документів, розподіл по роках, отримані цитування, самоцитування їхній аналіз, h-index. Визначення ключових установ, науковців, країн що виконують роботи за певною темою, організацій що фінансували аналогічні дослідження. Збереження історій пошуку та результатів, налаштування автоматичних повідомлень про появу нових документів чи цитувань. Використання Web of Science в освітньому процесі. Відповіді на запитання, що буде поставлено в реєстраційних анкетах. Реєстрація: 10:15 – 11:15 - https://bit.ly/31AramT 13:15 – 14:15 - https://bit.ly/3fEyEdz 15:30 – 16:30 - https://bit.ly/31C2I4y
10 вересня Тема: Публікаційна стратегія науковця Тези: Вебінар у формі відповіді на часті запитання: Що дає науковцю публікація в міжнародному виданні? Як обрати видання для публікації? Скільки коштує? Де опублікуватися безкоштовно? В яких журналах більше статей за моєю темою за останні роки? Як зберегти перелік таких видань? Що таке високоцитована робота? Чи є обмеження за кількістю авторів, установ, посилань в переліку літератури? Як швидко статтю прорецензують і надрукують? Структура статті, правила оформлення. Як швидко і без помилок оформити публікацію за форматом видання Що можна/не можна робити зі статтею після публікації? Перевірка індексації видання у Web of Science Core Collection. Авторські профілі. Відповіді на запитання, що буде поставлено в реєстраційних анкетах. Реєстрація: 10:15 – 11:15 - https://bit.ly/2DsG1YN 13:15 – 14:15 - https://bit.ly/2XGL6TS 16:15 – 17:15 - https://bit.ly/31wTEy4
11 вересня Тема: Можливості аналітичного інструменту InCites Тези: Оглядовий вебінар з можливостей аналітичного інструменту InCites для наукових установ України. Які дані використовуються, які показники розраховуються, що таке CNCI, на що звертати увагу при аналізі здобутків установи, як порівняти ВНЗ за здобутками у певній галузі. Яка установа більш ефективна в певній галузі, чому? Як проаналізувати сукупність документів за певною темою. Преінстальовані автоматичні звіти і результати з урахуванням запитів користувача. Відповіді на запитання, поставлені під час реєстрації наприкінці вебінару. Реєстрація: 10:15 – 11:15 - https://bit.ly/31wTg2o 16:15 – 17:15 - https://bit.ly/33IWzGE
18 вересня - 11:00–13:00 Тема 1: Ответственная наукометрия: данные и показатели Лектор: Валентин Богоров, Руководитель отдела образовательных программ, Clarivate Анонс: Данные о публикационной активности широко используются для оценки научной производительности в разных странах мира, на их основе создаются различные наукометрические показатели. Вначале будет кратко рассмотрена история создания современных наукометрических показателей. Основа качественного наукометрического анализа – качественные данные. Проблемы, связанные с данными о публикационной активности. Ключевые наукометрические показатели, их возможности и ограничения. Принципы ответственной наукометрии.
Тема 2: Система «Антиплагиат»: корректное использование редакторами и авторами современных инструментов обнаружения заимствования Лектор: Юрий Чехович, Исполнительный директор компании Антиплагиат, к.ф.-м.н. Анонс: Современные информационные технологии сделали доступными современному автору огромные массивы информации, в том числе, большое количество научных публикаций. Без изучения этих публикаций проведение научных исследований высокого качества зачастую оказывается невозможным. Как автору использовать тексты публикаций других авторов и не оказаться обвиненным в плагиате? Может ли автор использовать тексты своих предыдущих работ? Как принимать решения редактору при проверке работ на наличие заимствование? Как не допустить публикации работы с нарушениями научной этики и не отпугнуть при этом добросовестных авторов? Выступление будет посвящено этим и многим другим вопросам. Реєстрація: https://bit.ly/3l4fodB
Також передбачено сертифікат учасника.
Традиційні серії вебінарів російською розпочнуться 15 вересня розклад за посиланням https://clarivate.ru/webinars Зверніть увагу на вебінари Павла Касьянова в другій серії. Розклад вебінарів англіською та мовами Євросоюзу (без сертифікатів): https://clarivate.libguides.com/home
Записи вебінарів українською: https://www.youtube.com/channel/UCSMJ679M7c78lYA5eu41jYg Записи вебінарів російською: https://www.youtube.com/user/WOKtrainingsRussian
Дякую за поширення інформації серед колег, аспірантів, студентів.
Успішного дня, Тихонкова Ірина, к.б.н., Інформаційно-аналітичні ресурси та навчання | Clarivate моб +38050 404 4655 | clarivate.com Київ | Україна
|