Умови конкурсу

Увага, термін подачі есе подовжено до 31 травня!

Метою конкурсу є, розвиток творчого потенціалу талановитих молодих студентів, стимулювання навичок вирішення завдань в нестандартних ситуаціях.

Тема конкурсу: Карантин і криза – виклик або нова можливість для України.

Призовий фонд:

  1. 16 тисяч гривень за перше місце, сума ділиться в пропорції 50/50 між автором роботи-переможниці і його куратором.
  2. 14 тисяч гривень за друге місце, сума ділиться в пропорції 50/50 між автором роботи-переможниці і його куратором.
  3. 10 тисяч гривень за друге місце, сума ділиться в пропорції 50/50 між автором роботи-переможниці і його куратором.

Критерії оцінювання:

  • Відповідність есе тематиці конкурсу;
  • Логічність авторського тексту;
  • Загальна гуманітарна ерудиція;
  • Навик організації академічного тексту, зв’язність, системність, послідовність викладу, культура письма;
  • Грамотність
  • Нестандартний підхід до питання (think outside the box)
  • Інноваційність запропонованих рішень

В рамках цього конкурсу ми відбираємо тільки три конкурсні роботи. Роботи переможців будуть опубліковані на сторінці https://kasta-students.com.ua/

  • Для участі в конкурсі студент повинен вибрати собі куратора серед викладачів ВНЗ. Робота подається тільки студентами, які працюють спільно з куратором.
  • Студент може подавати тільки одну заявку. Викладач / куратор від вузу може курирувати до 7 студентів.
  • З метою забезпечення відкритості та прозорості конкурсу ВНЗ, який підтвердив участь, повинен опублікувати інформацію на своєму сайті і розмістити реліз конкурсу, з обов’язковою інформацією:
    • Лого та назва конкурсу
    • Посилання на сторінку з правилами конкурсу
    • Лого організатора конкурсу (Kasta.ua)
    • Посилання на сайт організатора конкурсу https://kasta.ua/
    • Email координатора проекту

Вітається публікація інформації на сторінках в соціальних мережах.

Конкурс буде проходити в два етапи:
Збір робіт

  • Перший етап 13 квітня по 20 (подовжено до 31) травня (журі визначить до 5 півфіналістів)
  • Другий етап з 20 травня по 30 травня.
  • Церемонія нагородження – 2 червня

Вимоги до робіт:

  1. мова тексту – українська або російська,
  2. обсяг тексту – не більше 5 сторінок А-4 шрифтом Times New Roman, кегль 12.
  3. дотримання загальних правил орфографії.
  4. всі цитати та використані джерела мають бути відповідно позначені.

В супровідному листі до тексту вказати:

  • П.І.Б., дату народження,
  • назва університету, факультет,
  • ПІБ куратора; контактні дані – номер телефону, електронну пошту.

Обов’язково вказувати список використаних для написання роботи матеріалів! Роботи необхідно направити з 13 квітня по 20 травня на пошту This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Координатор проекту – PR директор https://kasta.ua/, Наталія Логвін

Увага! Прохання ознайомитись та дотримуватись повних Правил конкурсу

Повні правила конкурсу доступні https://docs.google.com/document/d/18mh5WqMlmyhrFwvTBDMjTlbcznPcmuuVIBaGaiqOQpw/edit


ВАЖЛИВО:

  • ВНЗ повинен опублікувати активне посилання на сайт організатора конкурсу есе;
  • На сторінці з оголошенням про конкурс есе повинно бути посилання на сторінку конкурсу https://kasta-students.com.ua/

Для участі ВНЗ у конурсі, реєструйтесь за допомогою онлайн форми.

Деталі за https://kasta-students.com.ua/?fbclid=IwAR2Hx3YXT28KuLL_edKPSkEGdRCrHHKbkqIA2ifh6h3JqjsHVp9K_8O8jbw

web of scienceПротягом чотирьох днів, з 2 до 5 червня 2020 року, представники ЗВО та наукових установ України можуть пройти навчання за програмою вебінарів із використання бази даних Web of Science Core Collection. Заняття безкоштовні та проводитимуться українською мовою.

Відеолекції будуть корисними керівникам закладів, членам редколегій, науковим співробітникам, аспірантам і студентам.

Вебінари організовує компанія Clarivate Analytics. Лектором буде експертка з інформаційно-аналітичних ресурсів та навчання компанії Ірина Тихонкова.

За інформацією організаторів, після кожного вебінару зареєстровані учасники зможуть отримати сертифікат за умови проходження 90% лекційного матеріалу.

Програма:

2 червня 16:15-17:15

Тема: Що нам готує новий інтерфейс Web of Science Core Collection

Анотація: Платформа Web of Science модернізується та оновлюється. Вже доступний для перегляду новий інтерфейс із базовим пошуком. На вебінарі наживо покажуть, що буде змінено, що залишиться незмінним, порівняють із інтерфейсом, що існує, повторять алгоритм пошуку даних, збереження інформації, наявні доступні функції. Також буде проведено пошук за темою та проаналізовано ким, де та в яких країнах виконувалися роботи, за рахунок яких коштів фінансувалися, в яких виданнях їх було опубліковано.

Відповіді на запитання учасників із реєстраційних анкет.

Реєстраційна форма доступна за посиланням.

3 червня 16:15-17:15

Тема: Критерії та процедура відбору видань до Web of Science Core Collection

Анотація: Протягом вебінару будуть розглянуті критерії якості наукових видань, процедура подачі видання для оцінки та критерії, за якими проходить відбір. Також йтиметься про те, як оцінити власне видання, порахувати цитування у Web of Science Core Collection, визначити, які видання є за цією темою (потенційних конкурентів або чий досвід може допомогти у розвитку видання), статті на які теми, якими вченими, з яких установ/країн друкуються в таких виданнях. Про роль, права та обов’язки, авторів, рецензентів, членів редколегії. Як знаходити рецензентів. Технічні елементи: сайт, ISSN, doi.

Відповіді на запитання учасників з реєстраційних анкет.

Реєстраційна форма доступна за посиланням.

4 червня 16:15-17:15

ТемаПрофіль установи у Web of Science: створення, коригування, використання

Анотація: Чому можуть виникати складнощі з ідентифікацією та коректною оцінкою публікаційної діяльності установи? Який масштаб втрат може бути, на що і як це може вплинути? Яка функція та можливості профілю установи, процедура його створення. Хто? За яким алгоритмом? Які строки? Як додати чи видалити зайві публікації. Що робити, якщо назва установи змінилася? Які показники можна розрахувати у Web of Science Core Collection та InCites. Як створити перелік документів певної установи за певні роки у певному форматі.

Відповіді на запитання учасників з реєстраційних анкет.

Реєстраційна форма доступна за посиланням.

5 червня 16:15-17:15

Тема: Можливості аналітичного інструменту InCites

Анотація: За даними бази Web of Science можна визначити, яку кількість документів, якого типу опублікували науковець, установа, країна, яку кількість цитувань у яких виданнях зроблено, та автоматично розрахувати h-index (індекс Гірша) та середню цитованість документу. Але як співвідносяться ці дані з середньосвітовим рівнем, чи краще почали цитуватися роботи, які співробітництва більш успішні, які установи більш продуктивні та ефективні для виконання спільних проєктів, чому певна установа має кращі показники, які практики можна запозичити. Які показники та індикатори є в InCites та як розраховується CNCI.

Про ці та інші питання буде йтися на оглядовому вебінарі, присвяченому аналітичному інструменту InCites, який вперше буде проводитися українською мовою.

Відповіді на запитання учасників з реєстраційних анкет.

Реєстраційна форма доступна за посиланням. 

We are happy to present to you issue 5 of IUFRO News 2020, volume 49.

Although many IUFRO activities and events scheduled for 2020 had to be postponed to 2021 or even cancelled, we are encouraged by the extraordinary level of communication that continues among IUFRO units via email, social media and online conferencing.

These activities, along with your continued communications with IUFRO Headquarters, keep our global network thriving despite the uncertainties of these times. For this, we are most grateful.

IUFRO News Issue 5 is also available for download as a PDF or Word file at: https://www.iufro.org/publications/news/electronic-news/

Photo showing the Launch of IUFRO Unit 4.05.05 - Social innovation and entrepreneurship in Lviv, Ukraine, by Deputy Coordinator Dr. Mariana Melnykovych. Photo by Ihor Fedyshyn, UNFU

"SOCIAL INNOVATIONS IN FOREST DEPENDENT COMMUNITIES AND NEW CHALLENGES POSED BY COVID-19" By Maria Nijnik and Mariana Melnykovych, Coordinator and Deputy Coordinator, respectively, of IUFRO Working Party 4.05.05 - Social innovation and entrepreneurship.

Internship in germany 2021

До уваги студентів НЛТУ України!

до 15 червня  2020 р. триває подання документів для проходження стажування на провідних підприємствах Німеччини у 2021 р. за стипендіальною програмою німецької економіки для України!

Стажування фінансується Федеральним міністерством економічного співробітництва і розвитку (BMZ), приймаючими компаніями та впроваджується спільними зусиллями Торгово-промислової палати України та Німецького товариства економічного співробітництва (GIZ GmbH).

Документи для участі:

  • ·резюме (анкету для заповнення необхідно завантажити на сторінці програми http://stipendienprogramm-ukraine.de/);
  • ·скан копії залікової книжки з (власним) перекладом (завіряти не обов’язково);
  • ·виписка із залікової книжки, завірена у деканаті (overview of grades, transcript of records), у разі якщо запросили на співбесіду; випускникам необхідно додати копію диплому з оцінками на англійській мові;
  • ·інші документи подаються за наявності (рекомендаційні листи, сертифікати, професійні дипломи, довідки про участь у міжнародних проектах, громадській діяльності тощо).

Наявність мовного сертифіката не є необхідною умовою для участі.

Деталі в додатках:

 

International Office

Ukrainian National Forestry University

Gen. Chuprynky str., 103, room 10

Lviv Ukraine 79057

 

http://old.nltu.edu.ua/

AD NATURAM VIVERE DISCIMUS

Відділ міжнародних зв’язків

НЛТУ України

вул. Ген. Чупринки 103, каб. 10

м. Львів, Україна 79057

 

 

 

baner olimpiada Copy

У 2020 році буде проведено Всеукраїнську олімпіаду Національного лісотехнічного університету України  

на основі повної загальної середньої освіти, результати якої можуть бути враховані у конкурсному балі вступника

Взяти участь в олімпіаді

22 травня – 05 червня – Реєстрація (on-line).

1-тур – 06 червня (субота) 2020 року (оn-line).

2-тур – 13 червня (субота) 2020 року (оn-line).

Початок-10-00 год.

 

2020 05 EberswalseI met Claudia Brözel the first time 2016 when I was at Eberswalde University for a stuff exchange in an Erasmus+ program. I was attending her Module “eTourism” now for four years in a row.

The setting of this Module is very interesting, because it is interactive, and the teaching aspects are very extraordinary. Claudia Brözel, as an active part of the International Federation for Travel and Technology, has direct access to the latest research in this field. She is also reviewer for the conference papers of the organization. So, she is collecting peer reviewed papers and put current topic on the list for the students. She organized the module with a huge structure list, where every student gets a paper and related papers and articles. Every student has to prepare a paper and for another student one times the minutes, which are guided with questions. In this way the participants discuss a lot of current issues from papers, but also related development and research methods. The Module always has a Motto, which is always related to the current situation or development in the research discussion. The students get not only a lot of information about the current research ideas and results, they are also diving deep in their topics and understand different methods and why researcher used it. The course follows a clear and logical structure.

The introduction Claudia Brözel is giving, follows on the one hand the idea to describe the current situation in travel technology, also the discussion and the current issues and place the topics in a scientific context.

She also starts in her introduction with a short journal paper about “how to read a paper” and gives a lot of supporting ideas and questions, that help students to deal with research papers.

This year, 2020, was the first year the Module was held online, because of the Corona restrictions. Claudia Brözel managed it very well. She invited also other students and colleagues from different countries, who vivified the discussion. She also includes Guests – mostly from the tourism industry – which makes the research mainly more concrete.

This year she did a discussion before the course and recorded it for the students, so that they could individually watch the discussion with two outstanding and well-known analysts from the industry and discuss that in class later.

I really appreciate the format and the structure of this Module and how Claudia Brözel is leading this course. The students are highly involved and mostly the discussion after a paper presentation takes places on a high level. Even with the online format mostly all students made it to motivate a short discussion.

In this Module students deal with research papers, they learn to prepare a certain topic – also with time restrictions, and they learn how research is done and what are current topics.

 

Deputy director of the Scientific and Educational Institute of Ecological Economics and Management Alexander Adamovsky

санатории Трускавца - пансионат Пролисок

Пансіонат “Пролісок”  Львівської обласної організації профспілки працівників освіти і науки

пропонує графік заїздів на сезон “Літо – 2020”:

01 – 12.06.2020 р.

15 – 26.06.2020 р.

29.06. – 10.07.2020 р.

13 – 24.07.2020 р.

27.07. – 07.08.2020 р.

10 – 21.08.2020 р.

24.08. – 04.09.2020 р.

Вартість перебування в пансіонаті протягом 12 днів (для членів профспілки університету) становить:

  • номери типу “економ” – 4200 грн (350 грн за добу);
  • номери типу “стандарт” – 6360 грн (530 грн за добу);
  • номери типу “пів-люкс” – 7800 грн (650 грн за добу).

У вартість перебування відпочивальників у пансіонаті входить: проживання;
3 разове харчування; консультація лікаря; сенглентно-киснева пінка; дарсонваль; масажне крісло (спина) / масаж стоп (5 процедур); лазер / магніт
(5 процедур). Також у пансіонаті працюють масажний та фізіотерапевтичний кабінети, є зона Wi-Fi.

Попередня реєстрація бажаючих здійснюється у профкомі університету.

SynyakevychСьогодні виповнюється 80 років з дня народження видатного педагога, вченого та громадянина з великої літери, багаторічного завідувача кафедри менеджменту організацій і адміністрування НЛТУ України, доктора економічних наук, професора Синякевича Ігоря Макаровича.

Вже минуло понад два роки як Ігоря Макаровича немає серед нас. Однак його науковий та творчий доробок, чуйне ставлення до працівників і студентів, творча невтомність та активна громадянська позиція назавжди закарбувалися у нашій пам’яті.

Професор І.М. Синякевич був і залишається для нас високим взірцем для наслідування, а продовження починань Ігоря Макаровича - це найкращий спосіб вшанування його пам'яті.

Андрій Головко

 
Посилання на сайт Приймальної комісії
mag
Приймальна комісія НЛТУ України
79057, м.Львів,вул.Ген.Чупринки, 105, к.107
тел. (032) 237-88-19; 239-27-15
тел.моб. 067-370-23-12
adm 4Про результати участі у ІІ турі Всеукраїнських конкурсів студентських наукових робіт
зі спеціальності 073 «Менеджмент» студентів ОП «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»

В Навчально-науковому інституті економіки і менеджменту Національного університету «Львівська політехніка» 28 лютого 2020 року відбувся перший етап (рецензування студентських наукових робіт галузевою конкурсною комісією) ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 073 «Менеджмент» спеціалізації «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності». Протягом першого етапу ІІ туру галузева конкурсна комісія розглянула 59 поданих наукових робіт від 65 авторів, які надійшли з 51 закладів вищої освіти України та здійснила їх рецензування.  Кожна робота була прорецензована двома рецензентами.

 Відповідно до рішення Кабінету Міністрів України щодо запровадження карантину для всіх типів закладів освіти незалежно від форм власності і сфери управління, листа Міністерства освіти і науки України від 11.03.2020 № 1/9-154 та листа Державної наукової установи «Інституту модернізації змісту освіти» від 12.03.2020 № 22.1/10-713 підбиття підсумків Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 073 «Менеджмент» спеціалізації «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» у 2019–2020 н.р. відбулося за результатами першого етапу ІІ туру.

Наукова робота на тему: «Розробка проекту експорту продукції деревообробки з високою доданою вартістю (за матеріалами ДП «Боринське лісове господарство»)» студентки групи МЗЕД-51 Христини Надич (науковий керівник к.е.н., доц. Матвеєв М.Е.) увійшла до числа переможців й була нагороджена дипломом ІІІ ступеня.

У ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» 13 березня - 22 квітня  проходив ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за спеціальності 073 «Менеджмент» спеціалізації «Менеджмент організацій». Протягом першого етапу ІІ туру Конкурсу "Менеджмент організацій" галузева конкурсна комісія розглянула 121 подану наукову роботу від 145 авторів, які надійшли з 66 закладів вищої освіти України та здійснила їх рецензування. Кожна робота була прорецензована двома рецензентами.

За результатами рецензування було сформовано рейтинговий список наукових робіт. Під час рецензування наукові роботи перевірялися на наявність ознак академічного плагіату. У цілому, галузева конкурсна комісія відмітила достатньо високий науковий рівень, поданих на Конкурс "Менеджмент організацій" робіт.

Національний лісотехнічний університет України достойно з науковою роботою на тему: «Управління збутом продукції взуттєвого підприємства на внутрішньому та зовнішніх ринках з використанням можливостей Інтернет» представила студентка МЗЕД-51 Анастасія Новотна (науковий керівник к.е.н., доц. Максимець О.В.)

У Полтавській державній аграрній академії 15 лютого -15 квітня проходив ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 073 «Менеджмент» спеціалізації «Управління у сфері економічної конкуренції». Загалом було подано 103 студентські наукові роботи, авторами яких стали 164 студенти із 44 закладів вищої освіти України.

Достойну участь з науковою роботою на тему: «Диверсифікація як спосіб підвищення конкурентоспроможності експортної діяльності підприємства» прийняв студент групи МЗЕД-51 Станіслав Ріпей (науковий керівник к.е.н., доц. Дідович І.І.)

adm panorama

Завідувач кафедри менеджмент ЗЕД, доц. Матвеєв М.Е.

logo nltuUKRAINIAN
NATIONAL
FORESTRY
UNIVERSITY

 

 

© 2023 НЛТУ України

JoomShaper