S154002326 червня 2019 року Міністерство освіти і науки України провело серію регіональних нарад щодо вступної кампанії 2019 року та Умов прийому до закладів вищої освіти. У нараді, яка відбулася в Національному лісотехнічному університеті України, взяли участь фахівці МОН, керівники вишів, відповідальні секретарі приймальних комісій та адміністратори ЄДЕБО.

Головний директор директорату вищої освіти і освіти дорослих Шаров Олег роз’яснив особливості вступу на молодшого спеціаліста, бакалавра, магістра та доктора філософії. Він також розказав про зміни, які відбулися в Умовах прийому з моменту їхнього затвердження у 2018 році.

Переглянути відео регіональної наради, що проходила в НЛТУ України можна тут.

  

 

Юлія Гербут

66598275 421563341783887 6370019859606011904 nЗ середини лютого до кінця червня 2019 року студенти кафедри Лісопромислового виробництва та лісових доріг НЛТУ України навчалися за програмою обміну Erasmus+ в Університеті міста Вальядолід (UVa, Іспанія). Ірина Браговська, Тарас Челяпіс, Стас Горзов – це трійка лісотехніків, яка цілий семестр здобували новий досвід, покращували фахові знання та рівень англійської мови в Іспанії.

Ірина Браговська, студентка групи ІН-31, поділилася з нами своїми враженнями від навчання в Університеті міста Вальядолід та поїздки загалом: «В Університеті міста Вальядолід навчалася лише я. В сусідньому містечку Паленсія, що 20 хвилин їзди швидкісним поїздом від Вальядолід, навчалися – Тарас Челяпіс (ст.гр. ЛІ-51) та Стас Горзов (ст.гр. ЛІ-31)».

Як так сталося, що ти поїхала вчитися в Іспанію?

На початку другого семестру 2 курсу я отримала емейл від моєї кафедри, про можливість навчатися в Іспанії. Ця ідея видалася мені дуже цікавою та перспективною. Однією з умов навчання за програмою обміну Erasmus+ є знання англійської мови на рівні В1, В2. З першого курсу навчання в НЛТУ я приділяла багато уваги англійській, тому вирішила спробувати. Як завжди, найнуднішою частиною в підготовці було збір документації, але це було того варте. Адже через пів року прийшла позитивна відповідь на мою заяву до Університету міста Вальядолід, що в Іспанії.

Як проходило знайомство з групою, привикання до чужого універу, міста?

Навчання почалось майже одразу після оформлення всіх необхідних документів, так як я зробила все швидко, то в мене був час на адаптацію. Знайомитися було легко, адже всі дуже відкриті та щирі. Всі ми були в чужій країні, університеті, а в таких умовах люди швидше знаходять собі друзів. На початку мого перебування в Іспанії досить незвично було з мовою. Дивно було постійно чути англійську та іспанську, і не чути рідної української, але я досить швидко привикла. Місто невелике проте надзвичайно затишне, в ньому є все, що потрібно для цікавого життя.

Які стосунки з викладачами та одногрупниками були?

Стосунки були дуже класні. З одногрупниками ми гуляли разом у вільний від навчання час, робили проекти і звичайно, допомагали один одному. Однак була сильна конкуренція, адже моя група складалася не лише з бакалаврів, а ще й з магістрів і PhD. Це була здорова конкуренція, яка стимулювала більше вчитися і старанніше працювати. Викладачі дуже відкриті та толерантні, вони залюбки допоможуть тобі та проконсультують. З ними і посміятися можна, і пожартувати, та одночасно вони дуже вимогливі.

Звідки були твої одногрупники?

В нашій групі було близько 35 людей і всі були з різних країн – Єгипет, В'єтнам, Азербайджан, Нова Зеландія, Австралія, Грузія, Киргизстан, Німеччина, Франція, Бельгія, Казахстан, Вірменія, Індія, Японія. Ми всі там були як одна велика сім'я, то тепер маю друзів ще й в Білорусії, Росії, Албанії, Чехії та Фіджі.

Як проходило навчання? Чи тяжко було? Чи був вільний час?

Навчання було досить інтенсивним, дуже багато нової інформації, тому треба було посидіти в бібліотеці і плідно попрацювати. Проте нам був дуже цікавий світ за межами університету і ми старалися знайти вільний час для того, щоб більше дізнатися про країну в якій навчалися. Ми завжди охоче подорожувала Іспанією, адже це дуже красива і атмосферна країна.

Як проходили пари? Чи багато було лекцій і практичних занять?

Пари були дуже цікавими і живими. На кожну пару ми готували презентацію, а за активність викладачі відводили додаткові бали. Тому не лише викладачі розмовляли і ділилися досвідом, а й студенти багато розповідали. Можу сказати, що по відчуттях було більше практичних занять. Тому що пара могла початися з теорії, а закінчитися вивченням якоїсь програми. Або нам давали завдання, для виконання якого переводили в кабінет з потрібними приладами і розбивали по мікрогрупах, щоб ми зробили розрахунки і підготували звіт.

Ви здавали якісь екзамени чи диплом захищали?

Як правило ми здавали кінцеві проекти з кожного предмету і презентували перед цілим класом, був лише один екзамен. Один з проектів який в мене був, рахувався як дипломна робота для деяких студентів, проте з коротшими об'єктами дослідження тому, що в мене були набагато коротші терміни. Його не обов'язково було обирати мені, але мене дуже цікавив цей топік, тому я вирішила кинути собі такий виклик. І зробила це успішніше ніж більшість тих кому це справді було потрібно.

Які знання привезла? Чи не жалієш, що поїхала на навчання в незвідану країну?

Під час навчання в Університеті міста Вальядолід я оволоділа новими інженерними програмами, освоїла зовсім новий для мене напрям виробництва – адитивне виробництво. Також викладачі цього університету дали нам сильні знання про відновлювальні технології і показали на прикладі, в них дуже сильна база для практики. Звісно покращила свою англійську і трохи вивчила іспанську. Звичайно, що не шкодую, мені дуже сподобалося навчання в Університеті міста Вальядолід, та й жити в Іспанії було неймовірно. Скажу більше, безмежно хочу повернутися туди. Дякую рідній кафедрі та університету, за можливість професійного розвитку.

 

Юлія Гербут

У період 17-21 червня 2019 року доценти Національного лісотехнічного університету Уляна Башуцька та Олег Часковський в рамках програми Erasmus+ «Staff Mobility for Training» прийняли участь у блоковому модулі «Лісова рекультивація ландшафтів» (професор Шпатгельф) (рис.1). П’ятиденний модуль складався із циклу лекцій, семінарів, роботи у групах та екскурсії на об’єкти лісової рекультивації.

1

P1017799В залі засідань Національного лісотехнічного університету України 27 червня відбулося чергове засідання Вченої ради університету, на якому було розглянуто безліч питань.

Заслухали доповідь заступника директора ННІ ІМАКІТ доц. Гасія О.Б. про студентську науково-дослідну роботу у Навчально-науковому інституті інженерної механіки автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій.

Про еколого-економічну підготовку кадрів для сталого розвитку доповів завідувач кафедри екологічної економіки доц. Дубовіч І.А.

Директори навчально-наукових інститутів та завідувачі кафедр представили обрані кандидатури за конкурсом на посади науково-педагогічних працівників та присвоєння вчених звань.

Про призначення іменних стипендій та премій студентам у І семестрі 2019-2020 навчального року розказав керівник навчально-наукового відділу доц. Салабай Р.Г., а також про проект Положення про порядок ліквідації академічної заборгованості студентами Державного вищого навчального закладу «Національний лісотехнічний університет України».

Вчена рада рекомендувала до друку рукописи навчальних посібників, чергового номера збірника наукових праць «Науковий вісник НЛТУ України» за 2019 р.

P1017750  P1017759  P1017768 

Юлія Гербут

den konstitutsii

 

 

 

Щиро вітаємо вас з визначним національним святом – Днем Конституції України! Нехай ця урочиста подія сповнює вас життєдайною силою, натхненням, спонукає до новаторських ідей та їх успішної реалізації. Бажаємо успіхів і плідної праці на благо нашої Альма матер та українського народу.
З Днем Конституції України!

P101760921 червня у Національному лісотехнічному університеті України відбувся семінар на тему: «Стратегія розвитку біоекономіки Львівської області».  В обговоренні цього питання взяли участь науковці Національного лісотехнічного університету України, Львівського національного аграрного університету, Академії Наук України, НУ «Львівська політехніка», керівники промислових підприємств, громадських організацій, представники Львівського обласного управління лісового та мисливського господарства і заступник голови Львівської ОДА Роман Филипів.

Завдання семінару:

  • здійснити ситуаційний аналіз – ідентифікувати ситуацію, в якій знаходиться біоекономічний сектор Львівської області;
  • сформувати основне завдання (візію) розвитку біоекономіки Львівщини;
  • окреслити пропозиції до загальної стратегії розвитку Львівської області на період 2020-2027 роки.

IMG 2019060Центр міжнародних проектів «Євроосвіта», в партнерстві з міжнародною групою експертів IREG Observatory on Academic Ranking and Excellence, презентував новий академічний рейтинг закладів вищої освіти України «Топ-200 Україна 2019».

Як зазначають укладачі рейтингу, при ранжуванні закладів вищої освіти експерти брали до уваги сучасні тенденції розвитку університетів, напрацьовані міжнародною Конференцією IREG 2019 «Академічні рейтинги: виклики і проблеми для вищої освіти», яка цього року проходила в Університеті Болоньї 8-10 травня 2019 року.

Однією із головних тенденцій в цьогорічному ранжуванні університетів залишалося знаходження балансу між створенням нових, критичних знань, результатів досліджень та інновацій і практичною трансформацією цих напрацювань в розвиток сучасного суспільства.

За результатами ранжування, Національний лісотехнічний університет посів 23 місце серед 200 ЗВО України. Перше місце у рейтингу посів Київський національний університет імені Тараса Шевченка, який у цьому році посунув з першої сходинки Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського».

На третьому місці, як і минулого року, розташувався Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна. Найкращим університетом західної України став Національний університет «Львівська політехніка», що посунув з четвертої сходинки на п’яту Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут».

На шосте місце з дев’ятого піднявся Сумський державний університет. На сьомому, восьмому та дев’ятому місцях розташувались Національний університет біоресурсів і природокористування України, Національний технічний університет "Дніпровська політехніка» та Львівський національний університет імені Івана Франка відповідно.

Замикає десятку лідерів вищої освіти України Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут».

Слід зауважити, що за якістю науково-педагогічного потенціалу НЛТУ України  входить в 10-ку, лідерів і посідає 9 місце.

Детальніше на сайті osvita.ua

bekhtПрофесора Бехту П.А. обрали членом Львівської системи дослідників за напрямом наукової діяльності «Технічні науки і технології, матеріалознавство (І-й рівень членства

Львівська система дослідників створена Львівською міською радою у межах розширення програми "Львів Науковий" і передбачає незалежну оцінку професійної діяльності дослідників міста за принципом “research excellence”, об’єднання, як молодих перспективних, так і успішних досвідчених дослідників, надання таким дослідникам стипендій відносно їхнього професійного рівня і перспектив, а також залучення цих дослідників до стратегічного розвитку міста.

Членом Львівської системи дослідників може стати будь-який дослідник, аспірант або докторант, який за основним місцем роботи працює у науково-дослідній або освітній установі будь-якої форми власності, що знаходиться виключно в місті Львові і який пройшов відповідне оцінювання. У Львівській системі дослідників функціонує два рівні членства. Кожен рівень членства вимагає відповідний Рейтинговий Бал Оцінювання та передбачає відповідну суму щомісячної стипендії.

vstup 2З 24 червня розпочинається реєстрація на творчі конкурси для вступу до Національного лісотехнічного університету України на спеціальності

  • 022 “Дизайн”
  • 191 “Архітектура та містобудування”

Реєстрація вступників для участі в творчих конкурсах для вступу на спеціальності першого (бакалаврського) рівня вищої освіти:

  • 022 «Дизайн» (для вступників на базі ПЗСО і на базі ОКР “Молодший спеціаліст”)
  • 191 «Архітектура та містобудування»

на місця державного та регіонального замовлення відбуватиметься з 24 червня до 6 липня 2019 року.

Документи приймають в авдиторії 103 навчального корпусу № 1 з 10-00 до 17-00 год.

14 червня 2019 року в залі засідань Вченої ради Національного лісотехнічного університету України відбувся науково-методичний семінар «Проблеми еколого-економічної підготовки кадрів для сталого розвитку».

Учасники семінару обговорили актуальні проблеми екологізації освіти для сталого розвитку згідно з:

  • добровільним зобов'язанням України, взятим на Конференції ООН зі сталого розвитку «Ріо+20» і внесеним в реєстр ООН під назвою «Екологізація освіти: внесок України» – http: //www.uncsd2012.org/index.php?page=view&nr=77&type=1006&menu=36;
  • програмою дій «Освіта-2030» (ЮНЕСКО, 5 листопада 2015 р.) (http://www.unesco.org/new/fileadmin/MULTIMEDIA/HQ/ED/ED_new/pdf/FFA-ENG-27Oct15.pdf);
  • Цілями сталого розвитку 2016-2030 рр. («Цілі сталого розвитку: Україна») – http://www.un.org.ua/ua/tsili-rozvytku-tysiacholittia;
  • прийнятим колегією МОН України Рішенням «Про екологізацію вищої освіти України з метою підготовки фахівців для сталого розвитку» (від 27 листопада 2015 р.) – http://mon.gov.ua/about/kolegiya-ministerstva/rishennya-kolegiyi-ministerstva.html.

logo nltuUKRAINIAN
NATIONAL
FORESTRY
UNIVERSITY

 

 

© 2023 НЛТУ України

JoomShaper